[Fanda] Zkusenosti s Windows 10

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Neděle Únor 26 12:13:42 CET 2017

Ahoj fandové. Tak jsem udělal upgrade z Windows 7 na Windows 10 a jsem s
nimi spokojen a určitě u nich zůstanu. Ještě je mám ve zkušební době, kdy se
můžu vrátit k sedmičkám. Už jsem zkoušel i nějaké aplikace z Windows storu,
např. počasí. Ta by podle mě mohla být lépe přístupná, aby se nemusely
nějaké informace číst např.  u Nvda objektovou navigací, jako je třeba
celkový souhrn počasí pro aktuální den. Ale možná se přístupnost zlepší.
Samozřejmě jsem si do Nvda nainstaloval doplněk Wintenapps. Zdraví Michal.