[Fanda] planovani v tr

Neděle Únor 26 11:42:44 CET 2017

No ja to stále hovorím, že v xp bolo wifi omnoho lepšie a spoľahlivejšie
riešené, v sedmičkách je veľa wifi kariet, ktoré ak človek nemá aktuálny
ovládač pracujú tak kadejako, strácajú pakety, či sa odpájajú a to je
presne jadro problému. Takže aktualizovať, alebo najlepšie kábel.

Dňa 26. 2. 2017 o 11:05 Jozef Lackovský napísal(a):