[Fanda] planovani v tr

Jozef Lackovský lackovsky na clnet.cz
Neděle Únor 26 11:05:29 CET 2017

Ahoj,
Peťo, mne sa občas prihodí tá druhá tebou popisovaná situácia, že sa mi
vytvorí druhý súbor. Tieto súbory v programe mp3DirectCut spojím a je
vyriešený problém. Je pravda, že pokiaľ ide o slovo, tak tam to je
jednoduhšie ako v hudbe.
Ďalšiou skúsenosťou je, že staré XPéčko mi nahraje spoľahlivejšie ako
sedmičky.
Pred časom som tieto problémy riešil s Vítkom, ale k uspokojivému výsledku
sme nedospeli.
Príjemné chvíle s TR praje
Jozef L.