[Fanda] nový WinTalker voice

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Sobota Únor 25 18:19:36 CET 2017

No ja som Kuba ani nikdy nemal predvoleného, nemohol som si naň zvyknúť.
Vo verzii 1.6 som používal Mira, teraz vo WT používám Kláru vo verzii
2.0, kde sa mi tá odozva zdá pri plynulom čítaní výborná.  Klára vo
verzii 2.1 mi presne prekáža kvôli tým pauzám z Peťovej ukážky. Blbé je
to že verzia 2.0 korektne funguje s NVDA 2015.1. Vo vyšších verziách pri
písaní najskôr oznámi dvakrát úvodzovky a myslím že ešte aj otáznik a až
potom písmeno. A čo môžem povedať tak aj niektorí moji žiaci boli po
prechode na WT 2.1 kvôli updatom NVDA nespokojní s odozvou a intonovaním
WT 2.1. V tej verzii 2.1 sa im a v podstate aj mne pozdával najviac hlas
Marián, ale ani to neni najlepšie. Podľa mňa, keby sa autor vedel vrátiť
k tej odozve, intonovaniu a pauzovaniu  ako bola v 2.0, tak by to bolo
"najpočúvanejšie."

Dňa 25. 2. 2017 o 17:47 Peter Nedorost napísal(a):