[Fanda] wintalker voice na windows 10

Pátek Únor 24 20:18:44 CET 2017

Na 99,9 percenta nebola urobená aktivácia WinTalker voice 1,6, spúšťa sa
programom Wtvact v adresári inštalátora a aby ten program na aktiváciu
fungoval, musí byť v tomto adresári ešte súbor key.no, ktorý obsahuje
štvormiestne sériové číslo zákazníckej kópie. Toto číslo plus
identifikačné číslo z políčka programu Wtvact treba nahlásiť
dodávateľovi a aktivačné číslo zadať do druhého políčka.

Dňa 24. 2. 2017 o 20:00 Ladislav Száraz napísal(a):