[Fanda] Nová verze Tapinradia

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pátek Únor 24 10:57:09 CET 2017

Dobrý den,
tady jsou novinky Tapin Radia z domovské stránky
http://www.raimersoft.com/TapinRadio_whatsnew.aspx, přeloženo Googlem

verze 2.03.2

   - Oprava: Menší opravy chyb

verze bodu 2.03.1

   - Přidáno: Nastavení pro konfiguraci kartu tlačítek
   - Oprava: Menší opravy chyb

verze 2.03

   - Přidal: Naplánované úlohy zobrazit
   - Přidal: Mezerník zobrazí kontextové menu

verze 2.02.1

   - Oprava: Menší opravy chyb

verze 2.01.1

   - Opravy: Pro verze 2.01

Version 2.01

   - Opravy: Pro verze 2.00

verze 2.00

   - Přidal: Seskupení podle sloupce ve výsledcích vyhledávání
   - Přidal: Změna hlasitosti z hlavního panelu pomocí kolečka myši
   - Dodal: Import a export oblíbených
   - Přidal: Hledání podcastů pomocí iTunes nebo BBC
   - Přidal: Rychle přidat do oblíbených
   - Přidal: Zkušební doba pro profesionální verzi k dispozici
   - Opraveno: rolování menu
   - Opraveno: Přebal alba a texty

Miloš