[Fanda] spomalenie PC

Ján Krekáň jan.krekan na tuke.sk
Pátek Únor 24 10:33:15 CET 2017

Ahoj fandovia, chcel by som sa opytat ci niekto nema skusenosti s problemami s SSD diskami. Stalo sa mi totiz ze Win XP na starsom notebooku prehadzuje rezim prenosu dat na primarnom aj sekundarnom radici z UDMA na PIO. Po vrateni rezimu na UDMA je boot systemu sice o nejakych 14 sekund rychlejsi ale instalaciia mnohych aplikacii trva velmi dlho. Pri testovani som pouzil ako priklad freepascal compiler ktory roky vyuzivam a ktory na danom notebooku vzdy isiel ako aj najnovsi NVDA, ktory po spusteni instalacneho suboru iba zahra uvodnu hudbu a potom zatuhne. V com by mohol byt problem? Problem sa mi nepodarilo odstranit ani po reinstalacii systemu (reinstalaciou myslim prepisanie image particie suborom o ktorom viem ze v case jeho tvorby bolo vsetko korektne nastavene)
Vdaka za rady
Jano Krekan.