[Fanda] Rozdelenie disku

Daniel Sobota daniel.sobota na nextra.sk
Čtvrtek Únor 23 15:41:34 CET 2017

Pozdravujem,
Mrzi ma, ze to takto dopadlo, mal som s programkom len pozitivne
skusenosti. Ospravedlnujem sa, ale neupozornil som, ze pristupnost je
len pomocou jaws kurzora, abo v nvda obdobne. Osobne som pouzival verziu 6.
S pozdravom
Daniel