[Fanda] Nová verze Tapinradia

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Čtvrtek Únor 23 12:17:11 CET 2017

Ahoj, všem,
spíš než tyto debaty by mě zajímalo, co nová verze Tapin radia ještě nového
přináší - dá se to někde dočíst?
Mám placenou verzi skoro od samotného začátku, i když na Tapin Radiu skoro
výhradně poslouchám a nahrávám si jen dva pořady z Českého rozhlasu Praha -
Toulky českou minulostí a Stopy fakta tajemství a Tapin Radio jsem chtěl
hlavně podpořit a už dávno jsem navrhoval Tapinovi, když říkal, že mají
problémy s uplacením servru, kde je Tapin rádio, aby databázi zpoplatnil.
Myslím, že to není vůbec ziskový projekt. Pokud má člověk placenou verzi,
tak se platí za upgrade Tapin Radia nebo za databázi? nebo prostě zůstává
to, že se stáhnou obě věci zdarma? Souhlasím s tím, že pokud by šlo o
placený upgrade, rád bych ptředem věděl, jaké novinky to přináší, a proto
se na ně ptám, i když i tak bych to asi podpořil, pokud se databáze stanic
nesmrskne jen na Svobodný vysílač - úsměv. Omlouvám se za to pošťouchnutí.
Miloš