[Fanda] Nová verze Tapinradia

Jozef Lackovský lackovsky na clnet.cz
Čtvrtek Únor 23 11:54:40 CET 2017

Dobrý den,
já ten počítač v ruce neměl, ale pokud vím, tak Spektra nebo i Brněnská
firma instaluje do počítačů rádio. Na ploše se šipkami zvolí rádio,
odentruje a šipkami se vyhledávají jednotlivé stanice a požadovaná stanice
se odentruje a je hotovo!
Víc a ani nic blíže Vám k tomu neřeknu, to je vše, co jsem se od známých,
kteří mají tyto notebooky dověděl.
Zdraví
Jozef L.