[Fanda] Fwd: RE: Tapinrádio a jeho databáze

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Středa Únor 22 23:14:33 CET 2017

blbost, mám eset smart security už nějakou dobu a databáze mi stahovat
vždy šla a nic sem nepovoloval, ale nyní se ukazuje že je tato funkce
pouze v placené verzi, tak nějak nechápu jak se to bude jednou za měsíc
aktualizovat? resp jaké číslo bych u free verze měl nyní mít?

Petr Vondrášek