[Fanda] Systemove slozky v nabidce disku

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Středa Únor 22 22:45:06 CET 2017

Dobrý večer,
systémové složky se dají skrýt, a to tak, že na ploše v kontextovém menu
zvolíme Atributy. Ty rozbalíme a pak šipkou dolů odškrtneme Systémové a
restartujeme počítač.
Mně se změny projevily až po restartu.
Jarek