[Fanda] Nová verze Tapinradia

Miroslava Závodná mirka na braillnet.cz
Středa Únor 22 20:40:55 CET 2017

Dobrý den, před časem jsem si začala platit každý měsíc padesát korun a
čtyřstovkovou verzi mám taky zaplacenou. Mimochodem, už jsem
akktualizovala na nejnovější verzi a databáze je už taky nová, takže vše
je ok. Myslím, že kdo neví, na Vítka má možnost se klidně obrátit a on
mu jistě rád objasní vše kolem poplatků. Pěkný den přeje Mirka. PS. Tak
dobrý program, který umožňuje nahrávat, hledat si podcasty a podobně,
bych asi těžko sháněla, díky za něj.