[Fanda] Nová verze Tapinradia

Jozef Lackovský lackovsky na clnet.cz
Středa Únor 22 20:35:02 CET 2017

Dobrý večer,
vzhledem k tomu, že bylo tady napsáno hodně protichůdných názorů, bylo by
nejlepší, kdyby sám autor ujasnil jak je to s placením TTR.
Pokud mě paměť neklame, nikdo tady neznevažoval práci autora. Autor si sám
vytkl určitý cíl, který se snažil naplnit.
TR bylo původně zdarma. Potom se autor rozhodl, že pár vylepšení poskytne
těm, kteří si za 400Kč zakoupí tzv. placenou verzi.
Teď se tady píše, že každý rok je nový poplatek, o tom jsem opravdu nikde
nečetl.
Tak jak to vlastně je?
Zdraví a za ujasnění děkuje
Jozef L.