[Fanda] Nová verze Tapinradia

Středa Únor 22 19:07:40 CET 2017

Zdravím Michale,
a to je právě ono, ta aktualizace databází dá tu největší práci, takže i je logické, že se za to platit bude. A o nelegálnosti softwaru, to už je věc každého. Dříve jsem byl podobného názoru, že proč by si nějaký ten software nemohl člověk stáhnout, případně cracknout, jenže je prostě nutno za vším vidět to úsilí a práci druhých. Takže v dnešní době, pokud na program nemám, tak ho prostě neinstaluji. S pozdravem
Jirka.

Odesláno z iPhonu