[Fanda] Systemove slozky v nabidce disku

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Středa Únor 22 17:53:46 CET 2017

Ahoj fandové. Včera jsem si nainstaloval aktualizaci na Windows 10, takže
mám několik dní na případný návrat na Windows 7. Zkoušení zatím vypadá
dobře, ale všiml jsem si jedné věci. Když otevřu Tento počítač, tak se mi
tam v seznamu zobrazují i systémové složky, jako jsou např. Dokumenty, Hudba
atd a pod nimi seznam disků. Nevíte, jestli se to dá nějak skrýt, aby se
systémové složky nezobrazovaly v seznamu disků nebo si na to budu muset
zvyknout, že se tam zobrazují, pokud budu chtít používat Windows 10? Zdraví
Michal.