[Fanda] Nová verze Tapinradia

stork na braillnet.cz stork na braillnet.cz
Středa Únor 22 16:35:40 CET 2017

On je možná větší problém, že o takovémto rozhodnutí jsem nenašel informaci.
A v novinkách na stránce k této verzi bylo akorát minor bug fixes. Pochopím,
že lidé nežijí ze vzduchu, ale o každém rozhodnutí má být člověk informován,
toď můj názor. Placenou verzi jsem bral jako takové vylepšení, které mít
můžu a nemusím, teď, pokud se rozhodnutí nezvrátí, bude nutné pro
aktualizace databáze platit. To, že jistě vznikne i nelegální možnost, je už
tak bohužel normální v české komunitě a nejen zde.

                                         Michal

-----Původní zpráva-----
From: Michal Raclavský
Sent: Wednesday, February 22, 2017 4:27 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Nová verze Tapinradia

Zdravím,
připojuju se k názoru, že je třeba tuto práci nějak platit, protože vy
taky ostatní ať už kdokoli taky nežijete ze vzduchu. Rohlík v obchodě
vám taky nikdo nedá jen tak z dobré vůle. No a zatím je to tak, že
těch 400 korun je napořád, tedy je zatím nemusíte platit každý rok,
ale licence je vázaná na jeden počítač pokud se třeba s Vítkem
nedomluvíte jinak. Já jsem před pár roky zaplatil a mám licenci i na
více počítačů po té co jsem si přikoupil zvýhodněnou vánoční licenci.
No a na dokreslení jsem nalétl Tune-in radio, který se rozhodl chtít
za rok 2 199 Kč a já jsem se přihlásil o měsíční licenci a po té si
strhli uvedenou částku, protože jsem byl přihlášený k odběru o čemž
jsem nebyl nijak informován. Naštěstí jsem ho hned den na to zrušil,
ale prašule nikdo pochopitelně nevrátí, tak tolik k cenovým politikám.
S pozdravem
Michal.