[Fanda] Nová verze Tapinradia

Michal Raclavský raclavskym na gmail.com
Středa Únor 22 16:27:55 CET 2017

Zdravím,
připojuju se k názoru, že je třeba tuto práci nějak platit, protože vy
taky ostatní ať už kdokoli taky nežijete ze vzduchu. Rohlík v obchodě
vám taky nikdo nedá jen tak z dobré vůle. No a zatím je to tak, že
těch 400 korun je napořád, tedy je zatím nemusíte platit každý rok,
ale licence je vázaná na jeden počítač pokud se třeba s Vítkem
nedomluvíte jinak. Já jsem před pár roky zaplatil a mám licenci i na
více počítačů po té co jsem si přikoupil zvýhodněnou vánoční licenci.
No a na dokreslení jsem nalétl Tune-in radio, který se rozhodl chtít
za rok 2 199 Kč a já jsem se přihlásil o měsíční licenci a po té si
strhli uvedenou částku, protože jsem byl přihlášený k odběru o čemž
jsem nebyl nijak informován. Naštěstí jsem ho hned den na to zrušil,
ale prašule nikdo pochopitelně nevrátí, tak tolik k cenovým politikám.
S pozdravem
Michal.