[Fanda] Nová verze Tapinradia

Lubomir Prokes prokes.lubos na quick.cz
Středa Únor 22 16:15:22 CET 2017

Zdravím.
Co se týče Tapinradia, oceňuji možnost plánování, nahrávání a další funkce,
které má málo programů a byla by škoda, kdyby tento software zaniknul.
Srdečně zdraví Luboš Prokeš.

-----Původní zpráva-----
From: Jiří Stojaník
Sent: Wednesday, February 22, 2017 4:10 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Nová verze Tapinradia

Zdravím,
konečně rozumný pohled na věc, Peťo, úplně s Tebou souhlasím. Ale to je
bohužel vlastnost dost lidí, obzvláště z komunity nevidomých, že jsou zvyklí
mít vše zadarmo a už nikdo nepřemýšlí, kolik co dá práce. A ty 400 Kč za
rok, to je opravdu tragédie. Někdy se za lidi opravdu stydím. S pozdravem
Jirka.

Odesláno z iPhonu