[Fanda] Nová verze Tapinradia

Středa Únor 22 15:50:13 CET 2017

Skúsili ste vy niektorí hrdinovia niekedy pracovať? Viete čo je to za
makačka robiť takú databázu, vykopírovať tie streamy, ktoré sú na
stránkach rôzne skryté, všetko to zaradiť do správnych krajín,
povypisovať správne názvy, reagovať na podnety z celého sveta, ak napr.
niekto napíše, že to a to rádio z Brazílie mi nejde a vy musíte ísť
riešiť, že prečo to nejde? Ak túto svoju prácu niekto doteraz dával
všetkým k dispozícii, bolo to chválihodné, ale ak sa niekomu nechce
platiť, je to jeho slobodné právo, rovnako tak ako je slobodné právo
toho, kto túto mravenčiu prácu robí, aby sa rozhodol, či ju naďalej chce
robiť, alebo ju chce robiť za odmenu, aby mal motiváciu, alebo sa na to
celé jednoducho vykašle.

Dňa 22. 2. 2017 o 14:58 stork na braillnet.cz napísal(a):