[Fanda] Nová verze Tapinradia

Miloslav Lebeda miloslav.lebeda na gmail.com
Středa Únor 22 15:08:42 CET 2017

Dobrý den.
Od jisté doby beru tenhle produkt jako jednoúčelové rádio, pro vysvětlení,
když si koupím v krámě rádio, také mi nebude hrát na věky tedy?
1.
Zaplatím a budu používat placenou verzi.
2.
Nezaplatím, protože nechci nebo protože nemám netové bankovnictví a budu
věřit, že mi ta aplikace na nejčastěji používané stanice bude hrát co
nejdéle a až nebude?
Smažu a šmitec!
Milan Lebeda