[Fanda] Nová verze Tapinradia

stork na braillnet.cz stork na braillnet.cz
Středa Únor 22 14:58:38 CET 2017

Jenom oprava, je to verze 2.03.2, je to škoda, on to totiž program je dobrý,
ale tohle nás žene do různých cracků, což by v zásadě dobré nebylo.

-----Původní zpráva-----
From: Petr Vondrášek
Sent: Wednesday, February 22, 2017 2:55 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Nová verze Tapinradia

zdravim, nu mám stoho takový pocit, že nás chtějí donutit, abychom si
placenou verzi koupili, myslim si že databáze je jedna ze základních
věcí v Tr, a pokud se nebude aktualizovat asi se na Tr vybodnu, neboď si
myslím, že to není zas až tak úžasný program, tyto nové verze už sou dle
mého názoru dost splácané.

Petr Vondrášek