[Fanda] Nová verze Tapinradia

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Středa Únor 22 14:55:44 CET 2017

zdravim, nu mám stoho takový pocit, že nás chtějí donutit, abychom si
placenou verzi koupili, myslim si že databáze je jedna ze základních
věcí v Tr, a pokud se nebude aktualizovat asi se na Tr vybodnu, neboď si
myslím, že to není zas až tak úžasný program, tyto nové verze už sou dle
mého názoru dost splácané.

Petr Vondrášek