[Fanda] Nová verze Tapinradia

stork na braillnet.cz stork na braillnet.cz
Středa Únor 22 13:51:56 CET 2017

Zdravím,
dnes jsem si stáhl z aktualizací novou verzi Tapinradia 2.0.3 a chtěl jsem se podívat, jestli nebyla zaktualizována databáze stanic a prohlásilo, že tato funkce je k dispozici pouze v placené verzi, tak nevím, ale aktualizace databáze stanic byla vždy i ve free verzi, tak nevím, co s tím, platit se mi opravdu nechce a každý týden odebírat a instalovat tapinradio taky ne.
                                                                                                                          Michal