[Fanda] dobre pristupne rozhranie na programovanie aplikacii pre Windows

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Středa Únor 22 08:47:54 CET 2017

viem, že Števo Kiss robí v nejakom delphy prípadne by si mohol skúsiť
python, v tom programujú mnohí nevidiaci a je na tom postavené celé NVDA.

Dňa 22.02.2017 o 8:43 Ján Krekáň napísal(a):