[Fanda] Nabídly se Vám aktualizace Windows?

Úterý Únor 21 22:57:12 CET 2017

Bolo to len minulý utorok z dôvodu, že im na poslednú chvíľu niečo
zhavarovalo, resp. prišli na nejaké chyby, tak sa rozhodli radšej ich
tento krát nevydať, aby užívatelia nemali viac problémov ako osohu.
Budúci týždeň.

Dňa 21. 2. 2017 o 22:18 Martin Beran napísal(a):