[Fanda] Nabídly se Vám aktualizace Windows?

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Úterý Únor 21 22:18:46 CET 2017

Milí Fandové,

mám dotaz na uživatele Windows 7 - v desítkách je to pokud vím jinak, takže:
nabídly se Vám prosím minulý týden aktualizace Windows 7?
Narážím na zavedené druhé úterý v měsíci, kdy Microsoft vydával várky
pravidelných updatů systému;
mně se totiž minulý týden aktualizace nenabídly a i když je nechám
vyhledat ručně, nabízí se jen pár volitelných, takže se zdá, že
vyhledávání mi asi nic neblokuje.
Cosi se mi vybavuje, že jsem někde na počítačových serverech zahlédl
zmínku, že snad Microsoft s oněmi úterky přestává, ale jist si tím nejsem.
Martin.