[Fanda] Vyhledávání lidí na Facebooku podle zájmů

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Pondělí Únor 20 18:43:57 CET 2017

Milí Fandové,

mám dotaz na zkušenější uživatele Facebooku, viz předmět.
Otázka mě napadla v souvislosti s několika články o facebookovém
vyhledávači Graph Search, které jsem teď nedávno četl.
Osobně jsem funkci nevyzkoušel, snad prý již ani nefunguje, tedy snad
fungovala jen pro anglicky mluvící země a navíc vzbudila celkem
rozporuplné reakce.
Vím, že mohu na FB najít různé zájmové skupiny, ale zajímá mě, zda mohu
nějak napřímo najít lidi podle zájmů a koníčků - na každé téma přece
nutně skupina existovat nemusí.

Martin.