[Fanda] 5.1 na stereo

Čtvrtek Únor 16 18:19:12 CET 2017

Jdi do elektra a kup si kabeůovou redukci s jedním stereojackem samcem
na jedné straně a 5+1 třema jackama samicema na druhé. Asi to chvilku
shánění dá, jako nejjednodušší doporučuju si zavolat do kytary.cz, ti to
určitě mít budou.

--

Michal Rada

Tohle je můj e-mail pro konference. Přímo lze psát na adresu
kancelar na michalrada.cz