[Fanda] Eliška_2 a Win10

Čtvrtek Únor 16 13:20:11 CET 2017

Dobré odpoledne,

oficiální stanovisko výrobce je, že aplikace Infovox Desktop verze
2.2x již není podporovaná a není kompatibilní s Windows 10, takže my
tuto aplikaci do Windows 10 neinstalujeme a nemám tudíž s její
instalací v tomto sytému prakticky žádné zkušenosti. Nevylučuji, že se
zde starší verze možná nějak nainstalovat nechá, ale stejně pak
narazíte na problém s aktivací, která na 90% oficiální cestou nebude
možná...

Hezký den.

Michal Jungmann