[Fanda] první hlasitý zvuk po spuštění notebooku

estrella estrellacz na gmail.com
Středa Únor 15 06:21:16 CET 2017

Zdravím fandy, dovolím si zde předložit zajímavost se zvukem, kterou
mám. Před aktualizací ovladače zvukové karty, mám Realtek, se mi dělo
občas to, že mi hrál jen jeden reproduktor, externí a pomohlo odpojení
konektoru a připojení znovu, reproduktory, konektor a zdířka jsou v
pořádku. Nyní po aktualizaci ovladače ke zvukové kartě se mi děje to, že
po zapnutí notebooku, když stisknu jakoukoli klávesu je první zvuk o
polovinu hlasitější, pak už se to neděje, jen při tom prvním stisku
klávesy mi odečítač hovoří o dost hlasitěji. Nevím vůbec, čím to může
být, nikde v nastavení zvuku jsem nic neshledala v nepořádku.
Díky za případné reakce, systém win deset 64 bit. Petra Podrábská