[Fanda] Aktualizace TR

Jiri Dergel dergel na braillnet.cz
Úterý Únor 14 18:02:44 CET 2017

Zdravím

a konstatuji, že Pavlova rada zabrala, odškrtl jsem tukompatibilitu a
aktualizace proběhla.
Taky jsem jaksi "nenašel cestu" k verzi 2.00.xxx, zcela jsem nepochopil,
jak nastavit čísla předvoleb a další nastavení se mi jeví už poněkud
překombinovaná.
Zůstávám tedy u portable verze 1.72.7 a doufám, že bude i nadále fungovat.

J.D.
=====================================

> [...]
zaškrtnout
>kompatibilitu, případně odškrtnout. Před časem jsem taky nemohl na této
>verzi aktualizovat nové databáze, ale na radu Vítka změna v nastavení
>kompatibility pomohla.
>Mimochodem je skutečně něco odlišného ve verzi nejnovější oproti té 1.72.7?

>Osobně mně ta verze 1.72.7 přijde taky lepší, u nejnovější bohužel čte
>syntetický hlas anglický a pak taky při opětovném startu vždy aktuálně
jsou
>zobrazeny "oblíbené" stanice namísto poslední volby při přeedchozím

TR