[Fanda] Dobre pouzitelna a pristupna GPS aplikacia

Úterý Únor 14 12:53:41 CET 2017

Pánové, kdisi kdesi jsme zpracovávali soupis asistenčních navigačních
řešení. Chcete to sem dát? resp odkaz?

Ale prd, odpověz si sám - odkaz je zde :D

https://docs.google.com/document/d/1kB-VB9-qSJ4YhCVuT7MxT_Slsg2w1p5souTNmKzYjU8/export?format=docx

Třeba vám to lidi k něčemu bude. Těch keců kolem si nevšímejte, důležiý
jsou ty seznamy aplikací.

Dne 13.2.2017 v 13:00 Ján Krekáň napsal(a):
> Zdravim, tak aplikaciu som nainstaloval, hodil by sa nejaky navodik,
> kde by som sa mohol docitat ako s nou robit, ak niekto nieco take ma,
> budem vdacny.
> Jano Krekan
> ----- Original Message ----- From: "Peter Nedorost"
> <peter.nedorost_konf na nextra.sk>

>>> na:

--

Michal Rada

Tohle je můj e-mail pro konference. Přímo lze psát na adresu
kancelar na michalrada.cz