[Fanda] oprava windoewsa

Úterý Únor 14 11:50:54 CET 2017

> máte niekto v praxi overené, ako tieto zálohy robí samotný Windows?
> ... Stalo sa Vám, že ste museli disk zo zálohy obnoviť a ako to dopadlo?

Bitové kopie, vytvářené vestavěnou funkcí Zálohování a obnovení,
používáme ve firmě  již několik let a až na jeden dva problematické
případy bylo vždy obnovení v pohodě a otázkou pár minut.

> chcel by som vedieť, či sa na dnešné nástroje od MS dá spoľahnúť.

Podle mne zhruba stejně jako na celá Windows. :-) Ale pokud Vám to
pomůže: Na svých domácích počítačích bitové kopie rovněž používám a
neměl jsem potřebu hledat nějaký jiný nástroj.

Hezký den.

Michal Jungmann