[Fanda] oprava windoewsa

Úterý Únor 14 11:17:54 CET 2017

No taká perlička - v sedmičkách sme v škole urobili zálohu partície novo
nainštalovaného pc a takýchto identických počítačov máme niekoľko, tak
som vybalil zálohu na druhom pc a systém sa pýtal aktivovať. Takže moja
radosť, že budú navždy aktivované windowsy so zálohovacím sw od
Microsoftu neprejde.

Dňa 14. 2. 2017 o 9:15 Štefan Kiss napísal(a):