[Fanda] Aktualizace TR

Úterý Únor 14 11:13:04 CET 2017

Dobré odpoledne,

popis změn v jednotlivých verzích Tapin radia najdete (v angličtině) na stránce

http://www.raimersoft.com/TapinRadio_whatsnew.aspx

Pro průměrného uživatele asi nové verze opravdu nic zásadního nepřináší...

U sebe mám jinak na testování nainstalovánu verzi 2.00.0 a aktualizace
databáze z verze 987 na 1000 proběhla před chvílí zcela bez problémů
(Win10 64bit). Ale narazil jsem při té příležitosti na dvě jiné
drobnosti:

- Vestavěná funkce vyhledání aktualizací (menu Nápověda, Aktualizovat
Tapin-radio) mi hlásí, že novější verze není k dispozici, dle výše
odkazovaného přehledu změn však je aktuální verze 2.03.1, nikoliv
2.00.0. Máte někdo stejnou zkušenost?

- Při každém návratu do okna programu Tapin rádion anglicky prohlásí
"tree favorites" ("strom oblíbených") a ať hledám, kde hledám, nikde
jsem v nastavení nenašel, jak toto vypnout. Poradí prosím někdo?

Hezký den.

Michal Jungmann