[Fanda] Dobre pouzitelna a pristupna GPS aplikacia

Ján Krekáň jan.krekan na tuke.sk
Pondělí Únor 13 16:02:32 CET 2017

Zdravim, vsetko sa mi podarilo rozbehnut, pekne cita miesta aj dalsie
informacie, vdaka za tip na soft/pomoc.
Jano
----- Original Message -----
From: "Peter Nedorost" <peter.nedorost_konf na nextra.sk>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Monday, February 13, 2017 1:21 PM
Subject: Re: [Fanda] Dobre pouzitelna a pristupna GPS aplikacia

V podstate program pracuje v dvoch režimoch - v navigačnom režime a v
režime prieskumu. Vždy po spustení programu je aktívny navigačný režim,
kde si rôznymi číslami zisťujete informácie - 1 - smer a rýchlosť, 4 -
nadmorská výška atď. Ak stlačíte stredné tlačítko, vždy sa dozviete
vzdialenosť ku najbližšiemu bodu na hodinovom ciferníku. Všetky tieto
veci máte dostupné aj z menu programu. Ak ste nakopíroval databázu podľa
návodu, tak z menu programu vyberiete databáza, potvrdíte načítať
databázu, potom vyberiete ten súbor slovensko a v podstate len stredným
tlačítkom sledujete, ako sa body okolo vás menia. Ak sa číslom 0
prepnete z navigačného režimu do režimu prieskumného, môžete sa
pohybovať po mape, číslovka 5 je pomyselný stred a číslice okolo
reprezentujú svetové strany, teda 2 sever, 8 juh, 4 západ, 6 východ.
Program má aj výukový režim, ktorý viete aktivovať tiež cez menu a potom
môžete stláčať číslice a dozviete sa, čo ktorá číslica robí.
P.

Dňa 13. 2. 2017 o 13:00 Ján Krekáň napísal(a):
> Zdravim, tak aplikaciu som nainstaloval, hodil by sa nejaky navodik, kde
> by som sa mohol docitat ako s nou robit, ak niekto nieco take ma, budem
> vdacny.
> Jano Krekan
> ----- Original Message ----- From: "Peter Nedorost"
> <peter.nedorost_konf na nextra.sk>