[Fanda] Dobre pouzitelna a pristupna GPS aplikacia

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Pondělí Únor 13 08:41:30 CET 2017

Ty to som ani nevedel, že existuje nejaká mapa slovenska. Skúsim ju
importovať do dotwalkera, že čo to spraví. Aby to teda malo aj pre jana
nejakú informačnú hodnotu, dotwalker je niečo ako loadstone, akurát pre
mobily s androidom.

Dňa 13.02.2017 o 8:38 Peter Nedorost napísal(a):