[Fanda] Dobre pouzitelna a pristupna GPS aplikacia

Pondělí Únor 13 08:38:09 CET 2017

Pozdravujem,
na:
http://hapedah.webranet.sk/navigacia.zip
sa nachádza balík, ktorý obsahuje software, aj mapu Slovenska s návodom,
ako ju do programu nahrať. Bohužiaľ nemám žiaden manuál, ale program je
veľmi jednoduchý a intuitívny.

Dňa 13. 2. 2017 o 7:16 Ján Krekáň napísal(a):