[Fanda] Dobre pouzitelna a pristupna GPS aplikacia

Ján Krekáň jan.krekan na tuke.sk
Neděle Únor 12 17:04:00 CET 2017

Zdravim vsetkych, chcel by som sa opytat aky sposob prace s GPS doporucujete? Donedavna som pouzival stare mobily s Windows mobile kde bol pekny jednoduchy softik od Patrika Pospisila, ktory obsahoval aj GPS, do ktoreho som mal pre Slovensko spustu POI (okolo 28000), vsetky mesta, obce, dolezite budovy, (vsetky krcmi a restauracie:-) v lese vsetky altanky... Pri jazde bolo mozne si nechat precitat najblizsie body, rychlost, pribliznu nadmorsku vysku... Teraz pouzivam stare tlacitkove mobily s mobilespeakom (dotykovky sa mi pouzivaju dost zle), tam je GPS tiez ako (data GPS) ale tam cita iba suradnicu (co je  nepouzitelne na ludsky porozumitelnu informaciu o polohe), rychlost pohybu a nadmorsku vysku, Neviem si tam dat tie POI. Chcem sa preto opytat kto ma aku oblubenu aplikaciu(pripadne specialne zariadenie) na vyuzivanie GPS.
Pekny den
Jano Krekan