[Fanda] Trustport AntiVirus a chyba aktualizace

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Sobota Únor 11 23:37:09 CET 2017

Ahoj,
tak odpovídám sám sobě a současně se omlouvám za předčasně zaslaný e-mail.
Nakonec jsem přes update antiviru stáhl i onen 163MB balíček - zřejmě
byl přetížený server, protože to napřed několikrát selhalo a teď se to
stahovalo hlemýždím tempem, ale vše se zdá být již OK.
Martin.