[Fanda] Trustport AntiVirus a chyba aktualizace

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Sobota Únor 11 22:51:04 CET 2017

Milí Fandové,
protože mi tu některé komponenty programu Avira padaly a vyhazovaly
chybové hlášky, zkusil jsem tip Michala Rady, a sice Trustport AntiVirus.
S Jawsem 14.0 se zdá být opravdu nádherně přístupný, ale vyskytla se mi
tu chybka při updatu virových definic.
Zkrátka, u jednoho balíčku, jakéhosi Xenonu o velikosti 163 MB mi to
píše, že stahování selhalo a já netuším proč.
Pro pořádek, nainstaloval jsem si zkušební verzi Trustportu, zkusil ji
přeinstalovat, ale chyba se objevuje stejně.
Vyhodil jsem z PC i Malware Bytes s tím, že se to s Trustportem třeba
pere, i když jsem u Malware Bytes neměl spuštěný resident, ale nezabralo to.
Výsledek je ten, že se mi teď na systray u Trustportu objevuje hláška,
že jsem proti virům chráněn jen částečně.
Zkusím se poohlédnout, zda se někde na webu nedají ty definice dotahat
ručně nebo tak.
Martin.