[Fanda] veľké súbory na externý disk

Ladislav Száraz szaaraz.l na gmail.com
Sobota Únor 11 15:21:59 CET 2017

Zdravím!

Myslím,že to bude práve tým naformátovaním disku. Tiež som podobný problém mal asi pred 5-6 rokmi a pomohlo preformátovanie toho externého disku, pravda na detaily sa už veľľmi nepamätám.

Laco Száraz
-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Ondrej Rosik
Sent: Saturday, February 11, 2017 3:12 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: [Fanda] veľké súbory na externý disk

Pozdravujem,
pokúšam sa priateľke nastaviť automatické zálohovanie súborov na externý disk. Robím to cez program Fastcopy. Všetko krásne funguje, lenže ona ma na internom disku v notebooku aj videá väčšie ako 5 Gb, ak to náhodou píšem zle, 5 gigabajtov. Keď program narazí na takéto video, vyhodí chybu, že na disku nie je dosť miesta. Miesta je tam ale dosť, skôr sa zdá, že je problém s kopírovaním takýchto veľkých súborov. Ak dám pokračovať, proces zbehne a dokopíruje zvyšok bez problémov. Viete niekto, čím to môže byť? Čosi sa mi marí, že niektoré súborové systémy majú problém s takýmito veľkými súbormi. Otázka teda je, mám ten disk preformátovať na iný systém? Hľadám riešenie aj v dokumentácii Fastcopy, zatiaľ neúspešne.