[Fanda] veľké súbory na externý disk

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Sobota Únor 11 15:12:17 CET 2017

Pozdravujem,
pokúšam sa priateľke nastaviť automatické zálohovanie súborov na externý
disk. Robím to cez program Fastcopy. Všetko krásne funguje, lenže ona ma
na internom disku v notebooku aj videá väčšie ako 5 Gb, ak to náhodou
píšem zle, 5 gigabajtov. Keď program narazí na takéto video, vyhodí
chybu, že na disku nie je dosť miesta. Miesta je tam ale dosť, skôr sa
zdá, že je problém s kopírovaním takýchto veľkých súborov. Ak dám
pokračovať, proces zbehne a dokopíruje zvyšok bez problémov. Viete
niekto, čím to môže byť? Čosi sa mi marí, že niektoré súborové systémy
majú problém s takýmito veľkými súbormi. Otázka teda je, mám ten disk
preformátovať na iný systém? Hľadám riešenie aj v dokumentácii Fastcopy,
zatiaľ neúspešne.