[Fanda] virus?

GP1 gp1 na nextra.sk
Sobota Únor 11 14:35:45 CET 2017

Ahoj Fandovia!
Tie vírusy sú dosť otravné.Niečo mi vliezlo do registrov a IE sa vždy prepol
na jednu stránku, kde chceli aby užívatel klikol potvrdenie.
Túdlajs.
IE nebolo možné žiadnym spôsobom ukončiť. Tak som tvrdo počítač resetol a
potom prekutal registre a hladal nové odkazy. Bolo to hned na začiatku
zoznamu a klúče som odstránil.
Od toho momentu sa už IE správa korektne.
Je tam ešte nejaký bordel po chrome, či nejakej inej vlezlej aplikácie,
ktorú som vykopol ručne-stručne, ale zatial som nedokázal na 100%
identifikovať niektoré klúče.
Napríklad sú tam zapísané nejaké dlhé čísla, asi 8 miestne, rovnako aj veci,
kktoré mi nič nehovoria.
Tie čísla fakt netuším čo tam robia.

xxx vypis xxx
[] {12A61307-94C...
[] {3A7D3E19-1B7...
{12da0e6f-55... _307a311d
{12da0e6f-55... _fb508abd
{4a0f38a9-fe... _b677746c
6d2af073-86... 1445711365852...
6d2af073-86... 2395122881200...
6d2af073-86... 2440787703338...
6d2af073-86... 3278453607066...
6d2af073-86... 6323970328529...
6d2af073-86... 7391591912533...
6d2af073-86... 7494813220066...
6d2af073-86... 8775061742484...
xxx koniec výpisu xxxx

Napadá niekoho čo by to mohlo byť, respektívne ktorá aplikácia to mohla
zanechať?