[Fanda] vocalizer hlasy pre NVDa môžete mať lacnejšie

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Sobota Únor 11 10:42:16 CET 2017

neviem, či ti bude fungovať ten kľúč, čo mám ja, skús ale tento postup:

Vyplň formulár tu

https://www.atguys.com/store/index.php?main_page=contact_us

ako správu vlož napríklad toto:

Greetings,
i would like to try the vocalizer voices for sapi demo. Unfortunatelly,
the Slovak voice laura which I would like to try is not listed in the
installer. My friend told me that you can provide a key to unlock this
voice for 7 days too. Can you send me that key please?

Dňa 11.02.2017 o 10:30 Peter Halada napísal(a):