[Fanda] prosba o radu

Jiří Hloch jiri.hloch na email.cz
Sobota Únor 11 09:57:01 CET 2017

Zdravím, jenže ono se to chovalo tak, že než se otevřela pošta, vyběhla
tahle hláška a žádný mail mi nepřišel, takže jsem ho tam vlastně ani
neviděl. Zkoušel jsem všechno možné a až teď se mi pošta stáhla a jako
první tam mail od pana Machoty byl, tak jsem ho smazal.
Snad už to bude v pořádku.
Díky
Jirka Hloch