[Fanda] Prvé dojmy zo streamovacej služby hudba play

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Sobota Únor 11 09:48:50 CET 2017

dúfam, že s tým čoskoro prestanú. Na odporučenie Michala som to skúsil
rozchodiť v chrome a veru tam to aj beží aj mi to nezahlcuje stroj. Aj
spotify stále beží na flashi, takže v tomto smere je to jedno.

Dňa 11.02.2017 o 9:46 Lubos Pintes napísal(a):