[Fanda] Prvé dojmy zo streamovacej služby hudba play

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Sobota Únor 11 09:46:45 CET 2017

No ako som sa od teba dozvedel, že tí somári ešte používajú Flash, tak
to používať nebudem -- Flash blokujem už roky. V tých výnimočných
prípadoch keď si niečo založené na Flashi chcem pozrieť tak otvorím
hlúpy IE.

Dňa 8. 2. 2017 o 7:10 Ondrej Rosik napísal(a):