[Fanda] Skype a zvuky Upřesnění

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Pátek Únor 10 22:24:30 CET 2017

Dobrý večer pane Nedoroste a ostatní,
ve skypu mám nastaveno upozornění Skypu pro plochu, čili je to zaškrtnuté.
Jde mi ale o to, že v menu Nastavení mám všechny zvuky zaškrtnuté, ale
když zkouším přehrát zvuky, tak se žádný nepřehraje.
Ale paradoxně, když mluvím s někým po skypu a během hovoru zvolím menu
Nastavení/zvuky a dám některý z nich přehrát, tak se přehrají zvolené zvuky.
Je to pro mě záhada.
Jarek